Tegoroczna Game Developers Conference w San Francisco zebrała ponad 1000 panelistów na więcej niż 725 punktach programu oraz około 400 wystawców.
Jednym z istotniejszych tematów GDC 2025, bez zaskoczenia, okazała się sztuczna inteligencja, z każdym kolejnym rokiem coraz mocniej zmieniająca świat gier wideo. Poświęcono jej wiele prelekcji, a jej obecność była dostrzegalna wśród wielu wystawców. Popularnością cieszyły się również wykłady dotyczące tworzenia narracji, natomiast spadek zainteresowania dotknęły punkty programu dotyczące inkluzywności.
17 marca wraz z Fundacją IGP oraz PAiH-em zorganizowaliśmy Polish Party – jedną z największych imprez sieciujących na konferencji. Dla polskiej delegacji była to okazja, by poznać legendy branży i nawiązać kontakty z przedstawicielami firm oraz studiów, które w przyszłości mogą stać się cennymi partnerami dla naszych twórców.
Na Polish Party pojawił się m.in. Steve Meretzky (dawniej autor Infocomu, obecnie pracuje dla PeopleFun) oraz Noah Falstein (dawniej zatrudniony w LucasFilm Games i Google, obecnie pracuje w George Lucas Educational Foundation).